nedjelja, 26. kolovoza 2012.

26.08.2012



Poruka Galaktičke Federacije Svjetlosti 26.8.2012. 




 „Volja vašeg Stvoritelja“ 


U brzom zamahu prema vašoj novoj stvarnosti su vaše nade i vaši snovi za bolji svijet i bolji život za vas i one oko vas. Prošlo je mnogo dugih eona vremena kada ste mogli zvati svijet u kom ste živjeli sigurnim, bezopasnim, prosperitetnim, čak i lijepim, jer veći dio vašeg planeta je dobio ožiljke i posto ugrožen na neki način. Vidimo za vas mnoge promjene na vašem horizontu, ali sve te promjene ne dolaze besplatno bez neke vrste napora i nekih nivoa odgovornosti za vaše uloge kao čuvari vašeg novog svijeta. Ono što mi, Galaktička Federacija Svjetlosti, predlažemo je da svaki od vas preuzme aktivnu ulogu u oblikovanju ne samo vašeg novog svijeta u njegovom dizajniranju, već i u procesu uvođenja tih promjena koje će se dogoditi. Ono što time mislimo je da želimo uključiti napore svake pojedine osobe na vašem planetu, iako smo shvatili da je ovo vrlo ambiciozno i da će biti popriličan zadatak i postignuće. Mi također smatramo da je to zadatak koji barem postavljamo sebi, kako bi nam dao metu u koju da ciljamo. 



Ono što želimo ovime postići je određeni nivo ponosa za ostvarenja , posjedovanja, odgovornosti za upravljanje, održavanje i zaštitu novih društava kao i vašeg planeta. Kad biće osjeća odgovornost za nešto, kad biće osjeća da on ili ona je uistinu dio nečega, njihovi se stavovi značajno mijenjaju i oni su spremniji zasukati rukave i uključuju se i ostaju uključeni, jer oni osjećaju da njihov doprinos nešto vrijedi, da su njihovi napori potrebni i da nečemu služe. Možete li to shvatiti? Možete li vidjeti da više ruku koje se late posla danas u formiranju vašeg novog svijeta i više ruku koje se late projekata i programa koji će vam pomoći oblikovati vaš novi svijet, tada je više ruku koje će poduzeti aktivne uloge vodstva i zaštite, održavanja i očuvanja vašeg novog svijeta, a pod održavanjem mi ne mislimo na ropski rad. 

Ono što mi mislimo pod održavanjem je da svijet ne ostaje uvijek sam po sebi. Postoje mnogi nužni zadaci potrebni da održavaju društvo u pokretu i u punoj brzini. Ono što mi predlažemo su programi u koje ćemo ugraditi sudjelovanje svakoga na vašem planetu u smjenama, tako da svatko može biti dio njegovog upravljanja, njegovog održavanja, njegovog planiranja i njegovog izdržavanja. Mi ne želimo vidjeti nikoga da sjedi skrštenih ruku takoreći, ostavljajući drugima da obave sav posao. Kao što smo rekli, mi imamo mnogo naprednih tehnologija koje će uvelike smanjiti potrebu za ropskim radom, a ono o čemu smo mi govorili o našim područjima vašeg novog društva koje će zahtijevati, barem djelomično i barem neko vrijeme, pristupanje nekih iz vašeg svijeta. 

Mi ne želimo, a to nije naš cilj da odabiremo određene članove vašeg društva ovisno o bilo kojoj variabili da budu isključivo čuvari ili radnici u tim područjima, bez obzira gdje ti pojedinci žive, kakvi su njihovi prihodi, naobrazba ili socijalni status. Mi to ne radimo, i to nije bilo koji dio sustava koji želimo da provedemo u vašem svijetu. Ono što nudimo, a mi ćemo pogledati danas vaše odgovore kako bi naučili što vi mislite o našim prijedlozima, je da želimo implementirati sustav u kojem će svaki član vašeg svijeta u smjenama učestvovati i na organizirani način pratiti, i na vrijeme, održavati određene sustave koji trebaju neku vrstu ljudske pažnje, a povremeno, popravljati i podešavati. To ne traži mnogo s obzirom na prekrasne i velikodušne pogodnosti koje će svaki od vas dobiti kroz izgradnju i uvođenje tih novih sustava. 

Ono o čemu mi danas raspravljamo je velika korist koja će proizaći iz svakog od vas kad postanete osoblje i ruke u pristupu ovim sustavima. Ono što kažemo je da će vam ti sustavi pružiti mnogo više od onoga za što su dizajnirani da rade i koja je njihova funkcija. Ono što će vam ti sustavi pružiti je sasvim novi viši dimenzionalni stav za vaše ljude, gdje ponos i odgovornost za vaš planet a podjednako za vašu braću i sestre bit će novi poziv dana. Ne zadugo, mnogi će pojedinci „prenijeti odgovornost na drugoga“, kako vi kažete u vašem svijetu, i dopustiti drugima da naprave sav posao ili omoguće drugima da preuzmu svu odgovornost za upravljanje tolikim različitim sustavima. 

To je velikim dijelom bio uzrok pada vašeg društva. Toliko njih daje svoju moć nekolicini, dopuštajući im da obavljaju sav posao upravljanja jednostavno za uzvrat pružajući im neki novac od poreznih obveznika i svoj glas u mnogim slučajevima. To se neće učiniti, a rezultat takvih stavova i izbora je očito da svi u vašem današnjem svijetu vide gdje korupcija i kaos, nejednakost, neravnoteža, neadekvatnost, nedostatak pravde i nedostatak poštenja bijesne u skoro svim društvima vašeg svijeta kom nema spasa.. Vaš svijet je danas u stanju kaosa i zbunjenosti, jer svi sustavi koji su provedeni sada se gromoglasno ruše na tlo gotovo istovremeno, kao da je viša sila rekla „Dosta je toga, vrijeme svih ovih ludosti je došlo do kraja, tako ja naređujem. A na njihovo mjesto ja naređujem da novi sustavi zauzmu mjesto ovih korumpiranih i zastarjelih, nepoštenih i nečistih, grješnih i nepravednih, nevaljalih i neljubaznih, nenaprednih i nezahvalnih sustava.“ 

To je bila volja vašeg stvoritelja, i to je razlog zašto smo mi i naš savez sada ovdje. To je razlog zašto smo odlučili da dođemo ovdje, jer vaš Stvoritelj koji je naš Stvoritelj smatra da ovaj planet sada treba pretrpjeti velike promjene da bi se obnovio u svijet netaknute ljepote i poštenja, ljubavi i svjetlosti, nagrada i blagostanja za svakog pojedinca koji zove ovaj planet svojim domom. Dogovorili smo se da preuzmemo odgovornost i otputovali smo u velikom broju u našim velikim brodovima i mi smo ovdje, i mi smo u ovom trenutku u orbiti oko vašeg planeta, vašeg sunčevog sustava, pa čak i izvan u drugim prostranstvima svemira. Mi smo svuda i možete vidjeti da često putujemo u i iz vašeg površinskog svijeta gotovo redovito radeći na zadacima obavljanja naših dužnosti sve u ime ovih promjena koje je vaš stvoritelj naredio. Mi neumorno radimo. Mi ne uzimamo slobodne dane. Mi ne dangubimo uokolo i ne radimo ništa da gubimo dragocjeno vrijeme, kao što neki iz vašeg svijeta to vjeruju. 

Znamo i vidimo još jasnije nego što vi možete vidjeti koliko je dodijeljeno vremena da bi se ove promjene odvijale. Mi vam kažemo da mi, na dnevnoj bazi, imamo jedno oko na kazaljkama sata a jedno oko na vašem svijetu, jer vrijeme je srž a nema vremena na pretek, za gubljenje, za tračenje ili za cjenjkanje. To mi shvaćamo savršeno jasno. Mi jedino želimo da više vas shvati i zauzme stav da nema vremena za gubljenje, kao što je potrebno da mnogi od vas zajašu konja i da naprave promjene unutar sebe a također da nađu vremena na bilo koji način da nam mogu pomoći i da pomognu vašoj braći i sestrama da naprave promjene izvan vas u vašem svijetu, promjene s posljedicama koje će odjeknuti diljem cijelog ovog svemira. 

Tražili smo u više navrata pomoć onih od vas koji žele da pruže ruku, da ustanu i da nam pomognu da postignemo određene ciljeve. Postoje mnogi od vas koji su odgovorili na naše pozive i mnogi od vas marljivo rade na svojim kompjuterima svakodnevno pomažući nam u dijeljenju informacija da ste doznali za nas, za naše postojanje ovdje, o našim časnim namjerama da pomognemo vašem svijetu, kakvu vrstu promjena vaš narod može očekivati i koje će se dogoditi i što će to značiti za vaš narod. Mi smo vas također molili da dijelite informacije koje se odnose na uhićenja mnogih članova vaših društava koji su vas doveli na stranputicu, koji su se okoristili vama, koji su vas prevarili, lagali vam i nasamarili vas za vaš teško zarađeni novac, vašu slobodu, vaše zdravlje, vaše bogatstvo i vašu budućnost. 

Mi smo vas molili da to učinite, jer ta uhićenja će se nastaviti punom parom. Ona se u ovom trenutku kreću nešto bržim tempom, tempom koji će sigurno eskalirati, i doći će vrijeme kada će vijesti o ovim uhićenjima probiti medijsku blokadu u vašim zapadnim zemljama. Kada se to dogodi, možete li zamisliti kaos koji bi mogao nastati kad toliki milioni vaših građana koji nemaju pojma da su oni podjednako žrtve zločina, ni najmanje počinitelji, zločinci tih zlodjela protiv njih su oni za koje su glasali i nastavili da čvrsto podržavaju u mnogim slučajevima do današnjeg dana? Šok koji ti pojedinci mogu doživjeti može ići daleko iznad onoga sa čime se oni mogu nositi. Mnogi od njih će podleći šoku a vi ste ti, ljudi na Zemlji, koji im morate priskočiti u pomoć.

Prije pomaganja bi trebao biti ukazano da je izvjesni nivo prevencije potreban, zato ne bi imalo smisla da se ne provede bilo kakav nivo preventivnih mjera i tada dozvoli da mnogi vaši ljudi budu povrijeđeni i prisile vaše ljude da se otimaju u pokušaju da upravljaju ovim prelijevanjem onih u potrebi. Razumijete li o čemu mi ovdje govorimo? Ono što govorimo je ono što tražimo od vas, ljudi vašeg svijeta, da otpustite ono što osjećate da je važno danas ako te stvari nemaju nikakve veze sa vašim opstankom ili važnim promjenama u vašem svijetu, jer niti nemaju. Bez obzira što radili, ako se to ne odnosi na naše razgovore nije važno i mora biti izbačeno iz vaše pažnje. Mi vas molimo da pomognete širiti svijest o tim uhićenjima i onome što će slijediti, jer to je djelić preventivnih mjera koje vrijede pola zdravlja, da skujemo vrlo lijepu frazu iz vašeg svijeta. 

Želimo spriječiti takvu jednu poplavu onih koji će podleći šoku, a također želimo da smanjimo šok u vašim sustavima, jer svi sustavi u vašem svijetu zahtijevaju ljudsku radnu snagu i pozornost radne snage. Kad mnogi članovi vaše radne snage budu povrijeđeni, bilo mentalno ili emocionalno, u danima koji slijede nakon vijesti o našoj prisutnosti ovdje i uhićenjima toliko njihovih odabranih lidera, možete li zamisliti što će se dogoditi mnogim vašim sustavima kad se mnogi zaposlenici ne pojave na svojim radnim mjestima? Vaši sustavi će, jer moraju, početi kolapsirati u brzom slijedu. To nam se ne smije dogoditi. Vaš svijet nije podešen da podnese takve prepreke kolapsa sustava. Da li stoga shvaćate važnost da uradite sve što možete da svedete na najmanju mjeru šok kod vaših ljudi i u vašim sustavima? To je razlog zašto smo vas molili da poštujete vrijeme i da dijelite otvoreno i dijelite na široko i nadugo što više možete ovu vrstu informacija. 

Vi ne trošite vrijeme na jednu „domaću školsku zadaću“ , tako da kažemo, ili na hobi. Ono u što ulažete vaše vrijeme su projekti za spašavanje Zemlje kako bi bolje pripremili čovječanstvo za te promjene koje su već na dobrom putu. S obzirom na to, koliko je nevjerojatno važan rad koji vi radite danas za očuvanje vaših društvenih sustava za sutra, možete li pronaći način danas da otpustite sve ono što troši toliko mnogo vremena i ostavlja tako malo za ovaj važan zadatak? Vaš zadatak je da budete fontana, vrelo informacija koje se odnose o ovim uhićenjima i nevjerojatnim promjenama koje su sada u vašem društvu, što god smatrate da su te promjene i koje odaberete da dijelite s drugima. Možete odabrati da dijelite informacije o našoj organizaciji, video ili fotografske dokaze o našim brodovima na vašem nebu, detalje o našoj misiji ovdje, činjenicu da postoje tolike tisuće vas koji sada prepoznaju i poistovjećuju se sa inkarniranim članovima naše organizacije poznate s poštovanjem kao Svjetloradnici, možete čak odabrati da dijelite neke od naših kanaliziranih komunikacija s drugima, iako ne preporučamo da koristite naše kanalizirane komunikacije kao bilo kakav dokaz ili dokaz našeg postojanja, jer taj nivo dokaza nije baš pogodan za ovaj zadatak, jer smo naučili ovdje u vašem svijetu da mnogi vaši ljudi izbjegavaju ove komunikacije, jer oni ne vjeruju kanalima koji ih isporučuju.

Postoji veliki nivo nepovjerenja, sumnji i ciničnog skepticizma u vašem svijetu, daleko više nego u mnogim svjetovima diljem ovog svemira, iako smo na takav nivo cinizma i skepse nailazili prije, želimo da je to jasno. Ovdje imate mnogo razloga za to, i mi nećemo ulaziti u njih u ovom trenutku jer to je izvan svrhe naše današnje diskusije s vama, ali ćemo reći da iako se događao takav nivo prevara i laži ovdje u vašem svijetu tijekom toliko eona vremena da uopće ne okrivljujemo bilo kog od vas zbog vašeg nivoa nepovjerenja i skepse. To je sve što imamo reći o tome za sada, ali vas podsjećamo da korištenje naših kanaliziranih poruka kako bi pomogle u širenju riječi o našoj organizaciji nikako ne savjetujemo, jer ti oblici komunikacije bolje služe onima koji već rezoniraju s našim postojanjem i žele da budu u toku s novostima i našim komunikacijama od naše strane i o velikom trudu našeg tima ovdje.

Mi savjetujemo da podijelite video snimke naših brodova, pošto smatramo da je to možda vaše najbolje „oružje“ za širenje svijesti o našoj organizaciji, uvijek imajući na umu da mi smatramo da je dobra ideja da poistovijetite naše brodove na video snimcima s imenom kao što je Galaktička Federacija Svjetlosti ili Zapovjedništvo Ashtar, a ne samo jednostavno govoriti da su ono što vi zovete NLO-ima, jer mi više nismo neidentificirani za vas, zar ne? Kad vidite brodove na vašem nebu za koje znate da nisu letjelice iz vašeg trodimenzionalnog svijeta, vi ih sada poistovjećujete s brodovima Galaktičke Federacije Svjetlosti ili Zapovjedništva Ashtar. Postoje i drugi savezi ovdje koji su svrstani uz svjetlo, ali za sada ćemo se fokusirati samo na ova dva zapovjedništva, i molimo vas da pomognete drugima da shvate da su ta svjetla i objekti na vašem nebu naši brodovi, da su pod inteligentnom kontrolom.

Mi smo ovdje u misiji, a kad vidite naše brodove vi znate da radimo, mi se ne vozimo iz zabave ili samo šećemo okolo, mi obavljamo određene poslove u to vrijeme, čak i ako je taj određeni posao jednostavno da vas upoznamo s našim brodovima, jer to je jedna od naših operacija kojima se bavimo svakodnevno. Mi vidimo pojedince u određenim područjima i imamo načine saznanja da li su oni opremljeni fotografskom ili video opremom. Nakon toga ćemo odlučiti da li je sigurno da im se pokažemo, i mi ćemo se otkriti demaskirajući se i približavajući se tim pojedincima, a u mnogim slučajevima gdje su napravljeni video snimci ili fotografije naših brodova od strane vaših ljudi mi smo bili potpuno svjesni da smo bili snimani ili fotografirani. To je ne kao da nismo imali pojma da se to događa, jer je to činjenica, u mnogim slučajevima ove fotografije i videa ne samo da je bilo dozvoljeno snimati, nego smo mi olakšali taj događaj namjerno demaskiranjem i približavanjem prema pojedincima opremljenim s ovom fotografskom i video opremom. Želimo da to bude jasno, tako kad slijedeći put nas vidite na vašem nebu i napravite foto ili video snimke naših brodova, znajte da mi znamo da ste tamo i da vas pozdravljamo i želimo da napravite što više možete snimaka i onda vas molimo da dijelite te snimke što više možete, jer je to svrha ovog događaja. 

Time što smo rekli, kažemo vam da držite vaše oči na nebu. Mi ćemo, kao što i jesmo, povećati broj i kvalitetu viđenja naših brodova. Neka od tih viđenja će postati često uzbudljiva, jer smatramo da je sada vrijeme da pomaknemo granice, tako da kažemo, i počnemo pokazivati našu prisutnost na nekom višem nivou nego do sada. Kao što smo rekli mi ćemo nastaviti takvu politiku, mi se nećemo spustiti u dvorište blizu nedjeljne nogometne utakmice. Mi nećemo sletjeti u svakom velikom događaju gdje se okuplja mnogo vaših ljudi. Mi smatramo da bi to izazvalo paniku i možda bi izazvalo dosta ozljeda, bilo emocionalno, mentalno pa čak i fizički, ako bi to učinili. Umjesto toga, nastavit ćemo s našim naporima da povećamo broj i kvalitetu tih viđenja naših brodova i omogućimo vam, ljudima sa Zemlje, da dijelite te fotografije tako da oni koji žele da vide i žele da vjeruju da to učine, a oni koji odluče da ne vide i da ne vjeruju imat će tu priliku.

Shvaćate li to? Shvaćate li da mi hodamo po vrlo uskom konopu ovdje između nuđenja vam dokaza koje toliko vas želi za sebe, dok također poštujemo granice i izbore onih koji nisu još spremni za takvo otkrivanje? Mi moramo poštivati i pridržavati se izbora drugih, a ne samo onih koji su odlučili da saznaju o našem postojanju i odlučili da nas prihvate i rade s nama na mnogim projektima koji su na rasporedu. Moramo biti vrlo nježni i voditi veliku brigu za očuvanje stvarnosti onih koji ne žele velike promjene kao što su ove i saznaju za ta velika otkrića kao što je ovo. 

Dakle, mi ćemo nastaviti našu politiku pokazivanja postojanja naših brodova na vašem nebu za one od vas koji žele da snime na video ili nas fotografiraju i podijele te dokaze s onima koji žele to prihvatiti, pa čak i uživati u tome. Mi svakako uživamo gledajući vaša nasmijana lica, ponekad vrlo nadahnuta strahopoštovanjem, pri gledanju naših brodova koji lete nad vašim glavama. Samo uvijek imajte na umu da u mnogim slučajevima mi se mašemo vama dok nas snimate i pozivamo vas da mahnete natrag nama, jer mi to volimo, jer nas to čini vrlo dobrodošlima. 

Mi smo vaši prijatelji i vaša obitelj koja leti vašim nebom. Mi smo Galaktička Federacija Svjetlosti. 

Za sve one koji su zainteresirani za razmjenu snimaka brodova Galaktičke Federacije Svjetlosti ili Zapovjedništva Ashtar, možete pronaći odgovarajuće video snimke na „bestrealufovideos“ linku u gornjem desnom kutu ovog bloga, ili putem slijedećeg linka http://www.bestrealufovideos.com/ . Lako je dijeliti video snimke, samo kliknite na Facebook, Twiter i Email ikone ispod svakog videa koji vam se sviđa!



Kako je kanalizirano kroz Greg Giles-a 

Kanal: Greg Giles 


Preveo sa engleskog: Fredi

Nema komentara:

Objavi komentar

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Ron Head - Mihael - CROATIAN

Ron Head - Mihael - CROATIAN
Ron Head - Mihael - CROATIAN

2012



Klini na CC opciju za odabir prevoda