utorak, 21. kolovoza 2012.

21.08.2012



Poruka Galaktičke Federacije Svjetlosti 21.8.2012. 





„Darovi i odgovornost“ 

Dijeljenje darova koje ćete primiti kada budu mogli biti stvoreni uvjeti i održavani pravilno, sigurno, produktivno, kohezivno i učinkovito radno okruženje su darovi koji će vam biti predstavljeni jer ste ih vi zaradili. Nema drugog načina ili razloga da se darovi poput ovih ne predstave svijetu i njegovim ljudima. Mi, Galaktička Federacija Svjetlosti, nadgledamo svjetove, njihov napredak i njihovu svijest i odlučujemo ako osjećamo da je vrijeme da im odnesemo ove darove. Ta odluka se temelji na nekoliko faktora, i mi ćemo o tome raspravljati sada u ovom trenutku. 

Faktor jedan će biti ako je narod svijeta spreman za neke od tih darova koji, u mnogim slučajevima, imaju veze s vrlo naprednim tehnologijama. Mi ne možemo, naravno, nuditi darove naprednih tehnologija svijetu koji je još u sredini njihovog razvoja poljoprivrede ili bilo kom razdoblju njihovog razvoja gdje oni još nisu dostigli tehnološko doba. Vaš svijet, naravno, ispunio je ovaj standard, a zapravo ste postigli ovaj standard prije nekoliko godina, međutim, bilo je nekih drugih standarda s kojima se vaš svijet i vaši ljudi nisu susreli. Jedan od njih je proizvod rata. Ljudi nam moraju pokazati da su oni sada dosegli točku u svojoj povijesti gdje oni više ne žele rat, gdje oni više ne podržavaju rat, gdje oni više ne osjećaju da je nasilje i krvoproliće sredstvo za rješavanje bilo kakvih problema. 


Mi osjećamo da ovdje oma onih koji su postigli ovu razinu razumijevanja,iako ćemo reći da to razumijevanje nije jednodušno među vašim ljudima, jer postoje još mnogi od vas koji vjeruju da je nasilje i rat odgovor koji će riješiti pa čak i mnoge vaše tekuće probleme. To je zabrinjavajuće, jer mi ne možemo dopustiti da naše tehnologije koje su, u mnogim slučajevima, vrlo napredne i mogle bi biti pretvorene u druge načine korištenja. Neke od tih tehnologija mogu, u pogrešnim rukama, biti primijenjene ili pretvorene u oružje rata i razaranja i moglo bi se koristiti za stjecanje više moći i kontrole, iako to nije ono za što su ove tehnologije dizajnirane, to nije ono za što ih mi koristimo, i to nije svrha za koju dijelimo ove darove s vama.

To je jedno od ozbiljnih stvari koje je naša organizacija razmatrala i planirala. Mi ćemo, jer moramo, odmah oduzeti te tehnologije od vaših ljudi ako bilo tko od vas počne ih rastavljati, vršiti retro-inženjering, prepravljati ih, nepropisno ih koristiti, ili pokušati ih koristiti na bilo koji način za rat, za nasilje, za razaranje, za prijetnje drugima, za nanošenje štete drugima ili na bilo koji način da povrijedi, manipulira, ili pokuša kontrolirati drugo ljudsko biće ili bilo koje živo stvorenje po tom pitanju na vašem planetu. Je li to razumljivo, voljeni? Želimo da učinimo ovo apsolutno što je moguće jasnijim, jer nećemo tolerirati ni trenutak bilo kakve zlouporabe ili loše postupanje s bilo kojom opremom ili naprednim tehnologijama koje ćemo vam predstaviti kao darove, ili bilo koju od tehnologija koje možemo posjedovati a koje mi u ovom trenutku nismo spremni da dijelimo sa vama. Mi smatramo da smo bili jasni o tome i da ne možemo biti jasniji, pa ćemo krenuti dalje. 

Budite sada svjesni da projekti o kojima smo raspravljali sa vama, barem jednim dijelom, sada će započeti. Nemojte, dragi prijatelji, brojati minute ili sate ili čak dane dok oni ne počnu, kada budu dovršeni, ili kada budete pozvani da pomognete u ovim projektima. Imamo vrlo pogodan vremenski okvir u kom smatramo da svaki projekt treba biti u njemu i pokrenut i treba biti dovršen, a za sve projekte smatramo da ima dovoljno vremena za njihovu uspješnu provedbu i završetak, počevši s projektom broj jedan, koji će biti izgradnja prilično dugih valobrana duž obala raznih područja vašeg planeta. 

Mi smo uspješno dosegli dovoljan broj onih iz vašeg svijeta za koje smatramo da će biti kompliment našim timovima koji će obavljati ovaj vrlo važan projekt. Svi vi koji ćete sudjelovati u ovom početnom projektu bili ste kontaktirani od nas i primili smo vaše upute. To dovoljno govori o tome. Mi ne želimo da bilo tko od vas otkrije na bilo koji način kroz vaše online krugove, preko telefona, putem pisama, čak i razgovarajući s nekim licem u lice o planovima koje ste napravili s nama na bilo koji način. Da li smo bili jasni o tome? Kao što smo rekli, sigurnost je od najveće važnosti, a sve počinje s vama i vašom sposobnošću da slijedite do posljednje riječi sigurnosne smjernice i politike koje vam izdajemo. 

Bit će mnogo drugih projekata dostupnih onima od vas koji nisu bili kontaktirani za ovaj početni projekt. Nemojte se ni na trenutak osjećati utučenima, zaboravljenima ili zanemarenima što niste bili izabrani za ovaj projekt koji je samo prvi projekt u dugom nizu projekata. Vaše usluge su toliko potrebne i bit će vrlo cijenjene u drugim područjima, a vi možete biti čak sretniji i osjećati se više kod kuće s nekim drugim projektima koje ćemo vrlo skoro početi sa vama. Projekt valobrana, iako je opsežan projekt u izvođenju, je mali projekt po broju potrebne radne snage. To će biti slučaj kod nekih projekata ali ne svih, jer neki projekti koje smo poredali zahtijevaju mnogo ljudske snage, i mi ćemo „intervjuirati“, ako hoćete, i „okačiti znak na našem prozoru“ za ove pozicije vrlo skoro idućih dana. 

Nemojte se bojati da nećete primiti naše telepatske komunikacije, jer ćemo raditi na način na koji ćete svi vi, da li ste u mogućnosti primati naše telepatske komunikacije ili ne, naći mjesto u najmanje jednom od projekata. Možete biti sigurni u to, da ako želite raditi s nama i da mi smatramo da ćete biti pozitivan dodatak našem timu, vi ćete raditi sa nama. Mi ne obećavamo raskide kao što neki od vas pogrešno vjeruju. Kad vam kažemo da ćemo početi s ovim projektom ili taj projekt uskoro, mi koristimo riječ „uskoro“ jer jednostavno nema druge definicije, objašnjenja ili metafora da moramo doći da vam omogućimo da shvatite da to nije danas ali može biti sutra kad mi počnemo jedan od tih projekata. Možete li shvatiti da mi samo možemo reći uskoro, jer mi nemamo određen datum postavljen za vas, tako što drugo možemo reći vama da vam omogućimo da shvatite da to neće biti jako dugo vremena u toku godine, ali će biti za nekoliko tjedana ili mjeseci? Slažete li se da je „uskoro“ prikladan prilog za korištenje za izražavanje ovog vremenskog okvira? Mi svakako smatramo da je prikladan i fer opis, a mi bi željeli vidjeti neke od vaših komentara o današnjoj temi.

Jedna od većih pritužbi koje čujemo o našem radu ovdje u vašem svijetu je da mi često koristimo izraz „uskoro“ a nikad ne ostvarimo. Mi ostvarujemo. Mi marljivo radimo svaki dan i noć prema tim ciljevima koje smo naglasili s vama. Mi ne koristimo slobodne dane, ne uzimamo odmor, mi stavljamo ljudstvo na raspolaganje našim stanicama u trenutku kad smo potrebni do kraja u svakoj smjeni teško radeći kroz sate u kojima smo uključeni. Što drugo možemo raditi nego to što radimo je ono što smo molili vas? Mi ne možemo raditi određene zadatke dok čekamo da vaši ljudi to urade. To je bio dio dogovora sa vašim Stvoriteljem kao i sa vama, da će to biti vaš zadatak, ljudi sa zemlje, da ispunite određene zadatke prije nego što mi možemo uskočiti i pomoći vam s drugim. 

U ovom trenutku, mi još uvijek čekamo vaše zemaljske saveznike zadužene za uhićenja vaše zločinačke smutnje da izvrše svoje zadatke. Oni također rade marljivo dan i noć. Oni također ne uzimaju ni dana odmora. Oni jako teško rade na toplini ovog ljetnog sunca i riskiraju svoje živote iz dana u dan boreći se doslovno za slobodu svoga naroda. Sloboda će pobijediti, to je ono što mi vidimo, to je ono što u što čvrsto vjerujemo. Ona će biti vaša. To će biti učinjeno jer to je odredio vaš Stvoritelj koji je i naš Stvoritelj. Imajte vjeru. Vjerujte uvijek bližnjemu svome i vašoj braći i sestrama iz naše organizacije i drugih poput nje, jer mi svi radimo prema istim ciljevima. Svi mi želimo istu stvar, slobodu ljudi sa Zemlje i novi dan prosperiteta i nagrada za sav vaš teški trud i muku. 

Mi smo vaši saveznici u ovoj kampanji. Mi smo Galaktička Federacija Svjetlosti. 

Kako je kanalizirano kroz Greg Gilesa. 

Kanal: Greg Giles 


Preveo sa engleskog: Fredi

Nema komentara:

Objavi komentar

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Ron Head - Mihael - CROATIAN

Ron Head - Mihael - CROATIAN
Ron Head - Mihael - CROATIAN

2012



Klini na CC opciju za odabir prevoda