srijeda, 22. kolovoza 2012.

22.08.2012


 
Poruka Zapovjedništva Ashtar 22.8.2012.



 „Razoružanje vojske“ 


Blistav poput bisera na pijesku suncem obasjane plaže je vaš novi svijet, koji se rađa iz usta jedne kamenice koja hrani vaš svijet kroz ljubav i želju za boljim životom i boljim domom za sve vas. Mi smo pratili vaš napredak kroz duge eone vremena, i kažemo vam da ste došli tako daleko da će učenje iz tih detalja biti ogromno i veličanstveno iznenađenje za mnoge od vas. Mnogi od vas nisu „pridošlice na ovoj sceni“. Mnogo vas je bilo na ovom putu tako dugo da je to razlog zašto ste potpuno zaboravili svoje korijene, svoje porijeklo, svoju povijest, svoju obitelj, svoje prijatelje, svoje karijere i vašu svrhu ovdje, a to je razlog zašto je tako teško nekima od vas da nekako prihvate ove istine o nama, o vama, i o onome što se sada odvija u vašem svijetu. 



Svi ne mogu i neće spremno prihvatiti informacije o nama. To će tako biti, to se neće promijeniti. Postoje oni od vas koji će u dolazećim danima naučiti o našem postojanju po prvi put, u ovom životu svakako, a idući unatrag možda još mnogo toga. Bit će onih koji pate ili doživljavaju znakove blagog, pa čak u nekim slučajevima teškog šoka i mentalnog umora. Umor, jer mozak je kao mišić, i kad um radi izvan svojih granica može se oštetiti ili istrošiti baš kao i mišići u ljudskom vozilu. Ta bića će trebati skrb, oni će trebati ljubav, oni će trebati rehabilitaciju, oni će trebati usluge koje ćete im vi dati. Ovo je način kako to radi. 

Mi, bića koja nastanjuju ovaj svemir, paze i brinu se jedni o drugima. Mi ne ostavljamo druge u bijedi, siromaštvu, ozljedama, razboljevanju, mentalnom, fizičkom i psihičkom. Mi ne ostavljamo druge gladne, mi ne ostavljamo druge na hladnoći, mi ne ostavljamo druge same osim ako je to njihova želja. To je jedan od razloga zašto smo mi ovdje u vašem svijetu u ovom trenutku. Postoje oni od vas koji su gladni, kojima je hladno, koji pate od ogromne vrućine, one od vas koji spavaju na ulicama ili u šumskim predjelima jer ne nalaze nikakav zaklon i nikakvu pomoć njihove braće i sestara. To će se sada promijeniti. Mi smo ovdje s darovima koji su više nego za zabavne svrhe i da olakšaju život nekima od vas koji su već našli načine da podignu svoje živote barem na određenu razinu komfora. Mi smo ovdje kako bi iskorijenili potpuno bijedu, bol i tugu u svakom kutku vašeg svijeta. 

Nismo došli ovdje da tuširamo samo nekolicinu vas s našim darovima, jer to ne činimo. To nije naša svrha i nije naša namjera. Mi u potpunosti namjeravamo da podijelimo naše darove, naše tehnologije, naše alate, našu mudrost, naše razumijevanje i vodstvo sa svakom dušom koja prihvaća naše ponude i naše poklone u svakom kutku cijelog vašeg planeta. Neće biti ostavljena niti jedna duša kojoj barem nisu ponuđeni ovi darovi. Nitko neće morati raditi s nama ili bilo što učiniti ako to ne želi da bi bio primatelj mnogih naših darova. Postoje neki darovi dodijeljeni onima koji idu korak dalje, za one koji nastoje da pomognu njihovim kolegama, da poboljšaju svoje zajednice, da ojačaju svoje sustave, da njeguju i brinu za svoj planet, to je istina. Uvijek postoje poticaji i dodatne pogodnosti za one koji se angažiraju i daju dodatne napore za koje se možda drugi ne zanimaju, to želimo jasno dati do znanja, da svi pokloni neće biti podijeljeni svim ljudima, ali to nema nikakve veze s time tko su ti ljudi, gdje žive, s njihovom rasom ili nacionalnosti, bojom kože ili jezikom koji govore, njihovom poviješću, kriminalnim dosjeom, razinom prihoda ili spolom, ničim od toga. Svi darovi će biti barem stavljeni na raspolaganje svakoj osobi u vašem svijetu. 

Svi ljudi svakog svijeta koji posjećujemo ne izaberu da žele prihvatiti našu pomoć, također i ovo želimo da bude jasno, jer uvijek postoji barem određeni broj onih koji nas izbjegavaju, koji ne mogu naći način da nam vjeruju, da vjeruju da mi nemamo skrivene motive, želje i planove. To mi ne činimo. Također želimo da to učinimo jasnim kao mnogo puta do sada. Naša motivacija je ljubav. To je ljubav i služenje našem Stvoritelju, za kog vas podsjećamo, da je također i vaš Stvoritelj. To je razlog zašto smo obitelj. Imamo istu majku i oca, pa kako onda da ne možemo biti braća i sestre, jer mi to jesmo, i sada smo mi ovdje za dugo očekivano obiteljsko okupljanje, okupljanje koje će donijeti vašem svijetu tako veliku priliku da cijela struktura i krajolik vašeg planeta može biti zauvijek izmijenjen, promijenjen, poboljšan, unaprijeđen, pročišćen, uljepšan i učinjen sigurnim, i s dosljednim naporima, pažnjom, ljubavi, brigom, njegovanjem, planiranjem, namjerom i djelovanjem može biti vječan za sve vas. 

To je ono što vam mi, Zapovjedništvo Ashtar, nudimo u obliku darova i nudimo vam u obliku posebnih pogodnosti za one od vas koji se sami prijave i rade da zarade ove posebne pogodnosti. Vi ne radite za „nas“. Drugim riječima, vaš svijet sam po sebi neće biti na korist naše organizacije, jer mi nismo došli ovdje zapošljavati jer mi nemamo potrebu da popunimo našu radnu snagu za potrebe održavanja i upravljanja našom organizacijom. Želimo da bude jasno, da mi nismo došli ovdje jer trebamo nove članove. To nikako nije slučaj. Mi smo došli ovdje kako bi vam ponudili mogućnost da radite sa nama, kako bi poboljšali vaše živote i kako bi poboljšali živote drugih i vašem planetu. Vi nećete raditi da tako kažemo, da održavate naše brodove, ili čistite naše brodove, ili hranite naše članove posade svojim radom u kuhinji ili na brodu. 

Neki od vas pogrešno vjeruju da je to slučaj, da smo mi došli ovdje da zaposlimo radnike potrebne da popune niže pozicije unutar naših redova. To nije slučaj, to nikad neće biti slučaj, i vjerujemo da smo također bili jasni po tom pitanju. Bit će cijenjeni od naše strane, ako oni od vas koji su angažirani u širenju tih laži odustanu od širenja ove vrste dezinformacija. Mi poštujemo i cijenimo mišljenja svakog bića u ovom svemiru, ali postoji razlika između širenja laži , kleveta, neistina i dezinformacija o drugima. Postoje zakoni čak i u vašim društvima protiv korištenja kleveta protiv drugih, nije li tako? 

U višim područjima mi nemamo zakone koji se odnose na takve stvari, jer gotovo nikad se ne javljaju bilo kakvi problemi. Povremeno postoje nesuglasice. Vi vidite, ne svi, bez obzira gdje oni postoje vidjet će ih oči u oči. Postoje i uvijek će biti razlika u perspektivi i gledištima. To se ne može izbjeći i to je zapravo dragocjeno, jer je to prilično uobičajeno i recimo, nezahtjevan svemir ako svatko od nas ima identične stavove i točke gledišta. Nije li tako? Dakle, uvijek postoje barem neke nesuglasice na nekoj razini. Razlike između viših područja i nižih područja je kako mi odabiremo da prevladamo te nesuglasice. 

U vašem svijetu, barem u nekim slučajevima, oni koji posjeduju suprotne stavove idu u rat jedi protiv drugih. To je apsolutno najgori i najneproduktivniji izbor za prevladavanje nesuglasica, slažete li se s tim? Ali to je upravo ono što većina vaših zemalja, pa čak članice vaših vlastitih zemalja odlučuju da rješavaju jednostavne razlike i mišljenja. To više neće biti dopušteno u vašem svijetu, ako želimo nastaviti dijeliti darove s vama. 

Ako postoje oni od vas koji i dalje biraju rat, krvoproliće, razaranje i bijedu kao sredstvo za izglađivanje nesuglasica, ili sporova, mi ćemo biti prisiljeni da odaberemo da uklonimo iz vašeg svijeta one pojedince ili alate i tehnologije koje dijelimo s vama, nakon čega uklanjanjem nas iz vašeg svijeta kako bi omogućili vašim ljudima da nastave na načine koje im pristaju i tako odaberu. Mi svakako ne želimo da to ikad bude slučaj. Mi pozivamo i nastavit ćemo pozivati sve vojske vašeg svijeta se povuku, da se vrate u svoje zemlje i države. Mi ćemo tražiti kompletno i potpuno razoružanje svih vaših vojnih snaga u svakom kutu vašeg svijeta, jer zašto bi one bile potrebne ako mi sada idemo na rješavanje sporova mirnim putem, časno, pošteno i nenasilno? One nikada neće trebati da štite granice, jer nikome neće biti dozvoljeno da napadne, osvaja, ili okupira tuđe zemlje. 

Sve granice jednog će dana u budućnosti postati prilično besmislene, jer neće postojati ništa što neki ljudi posjeduju što svi ljudi ne posjeduju, a to također uključuje i vrijeme prikladno za stanovanje, jer postoji mnogo njih u vašem svijetu koji pate zbog nepovoljnih vremenskih prilika, onemogućeni da uzgajaju usjeve. Mi ćemo vam također pomoći da promijenite sve to, i bića u cijelom vašem svijetu će moći da žive u pogodnoj udobnosti i bit će sposobni da uzgajaju usjeve i proizvode svoje vlastite vodoopskrbe. Ovo je jedan od projekata koje smo planirali za vas, a mi ćemo u odgovarajućem trenutku tražiti volontere među vama koji će željeti sudjelovati u tim vremenskim i poljoprivrednim projektima. Kao što smo rekli, imamo brojne projekte koji očekuju vaš svijet i bit će mnogo prilika na raspolaganju za one od vas koji su zainteresirani za poduzimanje mjera za vraćanje vašeg svijeta u savršeno mjesto za život koje je nekad bio u vašoj dalekoj prošlosti. Mi želimo da vratimo vaš svijet u to savršeno vrijeme, i uz vašu pomoć namjeravamo učiniti upravo to. 

Mi smo vaši prijatelji i obitelj koja se vratila da vam pomogne da vratite vaš svijet u stanje u kakvom je nekad bio. Mi smo Zapovjedništvo Ashtar, i mi se zahvaljujemo svima vama za sve vrijeme provedeno s nama. Mi ćemo vam se uskoro opet javiti, a do tada, mir, radost, sloboda, blagostanje i obilje za sve vas. 


Kako je kanalizirano kroz Greg Gilesa. 

Kanal: Greg Giles 


Preveo sa engleskog: Fredi

Nema komentara:

Objavi komentar

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Ron Head - Mihael - CROATIAN

Ron Head - Mihael - CROATIAN
Ron Head - Mihael - CROATIAN

2012



Klini na CC opciju za odabir prevoda