srijeda, 6. lipnja 2012.

02.06.2012


Poruka Galaktičke Federacije Svjetlosti 02.6.2012.




Razmišljanje i buduće staze 


Razmišljanje: Danas želimo razgovarati s vama o pravilnom određivanjem vašeg mišljenja i o perspektivama kako se približavaju dani koji slijede. Ono što bismo željeli vidjeti je potpuno nova i svjetlija perspektiva za vas. Ono što mi mislimo time je da bismo vas željeli vidjeti kako gledate na dane pred vama kao nešto što treba njegovati, nešto što zaslužuje da se na tome radi i nešto što je vrijedno i korisno iskustvo za vas na mnogo različitih načina. Ono što mi smatramo da je važno za vas je da ne gledate prema dane ispred s bilo kojom vrstom prezira, straha, nepovjerenja, slutnje, brige i sumnje, jer ako gledate na svoju budućnost kroz takve oči, vi jako dobro možete završiti s krajnjim produktom koji odgovara točno ili slično vibracijskoj energiji koju ste poslali. Razumijete li ovo? Razumijete li ovu vrlo jednostavnu, ali vrlo važnu znanstvenu, kao i duhovnu, činjenicu? Ono što će se dogoditi ako pošaljete te misli u buduće staze vašeg putovanja je da ćete početi koračati po minskom polju, da tako kažemo, koje ste vi, kroz izravne i neizravne akcije svojim mislima, postavili u tlo puta kojim putujete. Što učiniti s time za nas je pitanje od važnosti i mi osjećamo da će sigurno biti teških pitanja od važnosti za vas dragi, jer to je vaš put koji trenutno čistite danas sa svakom misli, bez obzira kako prolazi u vašem umu, kako prolazite kroz vaš dan. 



Vidimo nevjerojatno svijetlu, obećavajuću i prosperitetnu budućnost za vas. Ono što ne vidimo je vaša budućnost koja je pusta, koja je razočaravajuća, koja je tamna, koja je opasna, koja je nezahvalna i koja je nepoželjna, koja je nenagovještena na bilo koji način. Želimo da vidite svoju budućnost svjetlijim očima kao i mi, jer ako bi mogli vidjeti što ni možemo vidjeti iz naše točke gledišta ne bi bilo nikakvog razloga da bilo tko od vas sumnja na bilo koji način da vaša budućnost neće bit tako sjajna kao što mnogi od vas žele da bude, jer to je upravo onako kako to djeluje. * Primijetili smo brojne objave i komentare na vašim online društvenim mrežama koji izražavaju nezadovoljstvo i zabrinutost o trenutnom stanju vašeg iskustva i brizi o rezultatima vašeg rada i vašeg putovanja. Tu nema poziva za razočaranje u ovoj točki vremena, jer nije bilo događaja da promijene bilo što što vam je bilo opisano kao moguće. Sve što smo smo postavili pred vas putem naših opisa još uvijek je sasvim moguće za svakog od vas. Kažemo vam da samo želimo da stignete i čvrsto uhvatite vašu budućnost koju želite doživjeti i stisnete je čvrsto na svoja prsa, čineći da sve što želite doživjeti to i doživite. 


To je ono što bismo željeli vidjeti da radite. To je vaše iskustvo, to je vaše putovanje, a mi samo želimo da izađete iz toga što vi želite i što ste razjasnili da želite doživjeti prije nego krenete na vaše putovanje. Ne želimo ni na koji način prekoračiti svoje granice i usmjeriti vas u smjeru koji niste zacrtali za sebe. Ne želimo to učiniti, i nećemo to učiniti. Možemo vam samo reći da što god da izaberete doživjeti, izaberite to i doživite to. To je način kako to djeluje, i to je kako ćete doživjeti upravo ono što želite. Nadamo se da se ovo objašnjenje može jasno razumjeti, jer to je za vas vrlo važan pojam koji trebate da shvatite i zapamtite. 


Postoji mnogo različitih pojmova, principa i znanosti koje je važno da razumijete u ovom trenutku, ali ne postoji važniji pojam od ovog koji treba uvijek imati u prvom planu vašeg uma od ovoga; to je vaša budućnost,i vi je stvarate kako idete kroz vaš dan. Vaša budućnost se stvara kroz misli koje izviru iz vas svakog dana i svake noći pa čak i kada spavate. Bez obzira da li o tome razmišljate, fokusirate se ili sanjate o tome što želite doživjeti ako krenete putem koji ste vi sami utrli ispred vas. 


Ovo je način kako su stvorena sva naša putovanja kroz ovaj svemir. Da bi vi vjerovali da na neki način vaša budućnost postaje tmurna ili ne kao što je obećana kao što ste vi zamislili je proizvod vaših vjerovanja, vaših stavova, vaših osjećaja, vaše vizije, vaših snova, vaših pogleda, vaše osobnosti, vaših donešenih odluka i vaših izbora. Budućnost koji svaki od vas predvodi je proizvodvaše vlastite kreacije, a nije proizvod naše kreacije, naših izbora ili naših zamisli, planova ili konstrukcija. Razumijete li ovo? Razumijete li da nismo mi ti koji stvaraju vašu budućnost? Nismo mi ti koji vam možemo obećati što hoće ili neće vaša budućnost povuči za sobom, za vas vaša budućnost ima malo veze s onim što mi želimo, što mi stvaramo ili što mi osjećamo da je dobro za vas ili nije dobro za vas. 


Nije naše pravo da utiremo staze vaše budućnosti za vas. Kao što smo rekli mnogo puta i želimo da to razjasnimo ovu točku još jednom, mi smo samo ovdje da vam pomognemo da doživite samo ono što ste vi odabrali da stvorite. Jeli vam sada svima jasno? Nadamo se da jeste, jer mi želimo da vi opet uvidite da ono o čemu razmišljate upravo u ovom trenutku su kocke za popločavanje na terenu koje će biti put kojim hodate prema naprijed. Odaberite svoje kocke mudro i pažljivo i ih posložite čvrsto i jednakomjerno, jer će vam to dati gladak, tvrd i jednostavan put kojim ćete putovati kada krenete putem koji ste izgradili. 


Ako ima krivina na putu kojim želite putovati, onda su krivine na cesti koje ćete doživjeti. Ako su to brda na koja se trebate uspeti, onda izgradite ta brda danas i ona će biti tamo da vas čekaju kada dođete do njih. Ako je put s neravnomjerno postavljenim kockama sa zakrpama od mekog blata između njih, tada razmišljanje u vašim umovima o stvarima koje će dovesti do izgradnje puta kao ovaj i to je ono što će se očitovati za vas. Ako je put gladak i ravan bez krivina i uspona, a zatim u svom umu da ćete izgraditi takav put za sebe, onda je to ono što ćete imati. To je ono što želimo, da imate na umu tokom dana i svakog dana od ovog trenutka pa dalje, jer se vi ne možete vratiti i popločati put koji ste već počeli graditi. Također, ne možete prijeći naprijed i početi graditi zakrpe na cesti do kojih tek trebate doći. Danas možete samo početi graditi put koji ćete doživjeti u određenoj točki vaše budućnosti, a ovdje u ovom trenutku ova je točka puta koji gradite na koju se morate danas fokusirati i uložiti napore za izgradnju. 


Mi smo ovdje da vam pomognemo da gradite ceste kojima želite putovati, a mi ćemo vam posuditi naše alate i razmijeniti s vama naše znanje i iskustvo kako bi vam omogućili, našoj braći i sestrama da izgradite bilo koje ceste kojom želite putovati. To je ono što ćemo učiniti za vas, i to je jedino obećanje koje smo si dozvolili da vam damo i koje vam možemo učiniti. Mi vidimo s vremena na vrijeme one od vas kako objavljujete na vašim online društvenim mrežama da smo mi, Galaktička Federacija Svjetlosti, dali određeni broj obećanja koja nismo održali. To nije istina. Mi nismo dali ta obećanja, zašto bi vam to mi obećali? Mi ne znamo što to vi želite. Mi ne znamo što je to što vi kolektivno želite, pa čak i u mnogim slučajevima pojedinačno, želite da doživite. Pa što bismo vam obećali? Da li smo vam obećali nešto što mi mislimo da bi vi mogli željeti da doživite? Ne, mi nikada ne bi vam nešto obećali što vi kolektivno ili pojedinačno ne želite doživjeti. 


Mi ne znamo što je to što vi želite da doživite, jer postoje mnogi od vas, a veliki dio vas koji se još nisu probudili i ne shvaćaju da im je predstavljen izbor. Ti pojedinci ne shvaćaju da su oni ti koji stvaraju njihovu vlastitu budućnost, a stoga i njihove misli nisu jasne o tome. Isto bi se moglo reći za one od vas koji su probuđeni, isto je ispravno reći da misli mnogih od vas koje odajete su mješavina pozitivnih i negativnih vibracija. Jednog ćete dana izraziti želju da doživite jednu stvar, a ipak ćete drugi dan poslati misaone valove jednog sasvim drugog doživljaja. Teško nam je u mnogim slučajevima čak i shvatiti što netko od vas želi da doživi. Molimo vas imajte na umu; nije na nama da vam donesemo budućnost koju želite da doživite, jer to je proizvod kreativne moći i kreativne moći ovog svemira. Nije u našoj moći da stvorimo za vas vaš doživljaj. Ponovno, mi smo samo ovdje da vam pomognemo da doživite ono što ste izabrali. 


Ono što želimo učiniti jasnim je da mi ne znamo u ovom trenutku što vi kolektivno, pa čak u mnogim slučajevima pojedinačno, želite da doživite. S obzirom na našu današnju raspravu, vidite li sada zašto vam govorimo da vam mi nismo obećali ništa posebno, i zašto vam kažemo da vam nikada nismo obećali ništa posebno jer mi nismo i još ne znamo što vi želite da doživite? Ono što smo pružili pred vas su vaše mogućnosti i vaše prilike, i kažemo vam da su one uvijek bile i danas ostaju beskrajne. Vi možete doživjeti sve što želite, a ako bi vam mi dali obećanja što bi vi doživjeli, to bi ograničilo vaš izbor, zar ne? 


Mi ni na koji način ne želimo ograničiti izbore koji će vas dovesti do doživljaja koje vi želite. Mi smo za vas naslikali portrete nekih prekrasnih stvari za koje imate priliku da ih doživite. Mi smo se potrudili da oslikamo za vas slike lijepog, skladnog i mirnog svijeta, jer ovo je zaista jedan od vaših izbora, ali vaše mogućnosti su beskonačne i na svakom od vas je da odluči što je to što želite i i fokusirate se na to svakog dana dok se krećete naprijed. Krajnji proizvod za vas će biti proizvod vaših kolektivnih i pojedinačnih želja. To je obećanje koje možete dati sebi, a to je obećanje koje nikada neće biti neispunjeno. 


Mi istražujemo vaše online zajednice tražeći vaše odgovore na naše ponude. Mi smo u potrazi ako postoji dovoljan broj vas spremnih da se nosite i pomognete pokretanje programa koji će se pobrinuti za dobrobit vašeg svijeta i i svakog pojedinca na njemu. Ono što tražimo su pozitivni odgovori, ne osvijetljeni strahom ili nepovjerenjem i sumnjom u nas i u naše motivacije da vam ponudimo našu pomoć. Mi vidimo mnogo vaših odgovora koji su upravo ono što mi tražimo i koje smatramo preduvjetima za pokretanje tih programa. Također mi vidimo i uzimamo na znanje odgovore koji se temelje na strahu i koji pokazuju nepovjerenje, sumnju i strah od nas i naših razloga da budemo ovdje. Mi uzimamo u obzir tko je taj koji je dao te komentare i nastojimo da utvrdimo zašto su se oni odlučili da daju te komentare.


Ono što mi ponekad ne razumijemo je razlog zašto će neki izabrati da daju pozitivne komentare u jednoj točki i negativne na strahu utemeljene komentare u drugoj točki. To prebacivanje naprijed-nazad iz perspektiva za nas je ponekad zbunjujuće, i mi pitamo one od vas koji dajete te komentare da bolje pojasnite vaše mjesto dolazeći do zaključka u vašim vlastitim umovima prije nego podijelite svoje osjećaje s drugima i s nama, jer to dovodi do zbrke i pomaže do stvaranja nekih kašnjenja u pokretanju nekih programa. Ako to možete učiniti za nas i vašu braću i sestre, vi ćete napraviti svima nama i vašem svijetu veliku uslugu. Mi vam se unaprijed zahvaljujemo na vašoj suradnji u tom smislu i kažemo vam da se vaši odgovori na naše poruke i ponude pomoći uredno se bilježe i vide kao važne, kao što i mi cijenimo mišljenja i stavove svih i svakog od vas jednako jer ne postoji nitko važniji od bilo kog drugog u vašem svijetu.


Mi želimo vidjeti više vas komentare i postavke u odnosu na našu prisutnost ovdje i na naše poruke i ponude tehnologija i sustava koji mogu uvelike koristiti vašem svijetu. Imamo timove zadužene za ovo područje koji prate vaše društvene mreže i prikupljaju velike količine podataka koje će nam omogućiti da bolje razumijemo što je to što želite za sebe i koliko daleko ste došli u vašem razumijevanju veće slike koja se sada odvija pred vama ovdje u vašem svijetu i u vašem svemiru. Kad budemo zadovoljni da postoji dovoljan broj vas da počnemo s našim određenim programima, mi ćemo učiniti upravo to i početi pokretanje tih projekata koje mnogi od vas uvelike očekuju, baš kao i mi, jer vidimo kako će oni uvelike pomoći onima za koje vjerujemo da su predugo patili kroz ograničenja i u oskudici.


Pomognite nam da vam pomognemo su vrlo važne riječi koje trebate zapamtiti, jer toliko toga što vam možemo pomoći je na vama da postavite za to. Mi ne možemo preskočiti vaše pravo izbora, to nije dozvoljeno u ovom svemiru i mi nećemo priječi naše granice i ogriješiti se o vašim pravima slobodne volje. Ono za što se odlučite je ono što ćemo vam pomoći da primite, i mi se unaprijed radujemo da čitamo više o onome što ste se odlučili da doživite slijedeće. 


Mi smo Galaktička Federacija Svjetlosti. 



Kako je kanalizirano kroz Greg Giles-a 

Kanal: Greg Giles 


Preveo sa engleskog: Fredi

Nema komentara:

Objavi komentar

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Ron Head - Mihael - CROATIAN

Ron Head - Mihael - CROATIAN
Ron Head - Mihael - CROATIAN

2012



Klini na CC opciju za odabir prevoda